ଶ୍ରୀକୃଷ୍ଣ ସାଜି ପଥ ପ୍ରଦର୍ଶକ ଦେଖାଇଲେ ନିଜ ବିଶ୍ୱରୂପ ସାରା ଦୁନିଆକୁ ବୁଝାଇ ଦେଲେ ପ୍ରକୃତ ଧର୍ମର ଜ୍ଞାନ ... ଶ୍ରୀକୃଷ୍ଣ ସାଜି ପଥ ପ୍ରଦର୍ଶକ ଦେଖାଇଲେ ନିଜ ବିଶ୍ୱରୂପ ସାରା ଦୁନିଆକୁ ବୁଝାଇ ଦେଲେ ପ...
ତୁମେ ମୋ ପ୍ରାଣ ସ୍ପନ୍ଦନ ତୁମେ ମୋ ପ୍ରାଣ ସ୍ପନ୍ଦନ
ବସନ୍ତର ଆଗମନେ ବସନ୍ତର ଆଗମନେ
ଚିରନ୍ତନ ସତ୍ୟ ଚିରନ୍ତନ ସତ୍ୟ
ବିଶ୍ଵାସରେ ବିଷ ହୁଅଇ ଅମୃତ ବିଶ୍ଵାସରେ ତାକୁ ଡାକ ବିଶ୍ଵାସରେ ବିଷ ହୁଅଇ ଅମୃତ ବିଶ୍ଵାସରେ ତାକୁ ଡାକ
• କିମ୍ପାଇଁ ମାଗିଲି ମୁହିଁ ସୁବର୍ଣ୍ଣ ହରିଣ • କପଟ ରଚନା କରି ଦୁଷ୍ଟ ଦଶାନନ • ମୋତେ , କରୁଛି ହରଣ • କିମ୍ପାଇଁ ମାଗିଲି ମୁହିଁ ସୁବର୍ଣ୍ଣ ହରିଣ • କପଟ ରଚନା କରି ଦୁଷ୍ଟ ଦଶାନନ • ମୋତେ , କରୁଛ...